Aanpak & Werkwijze

Snel, stipt, gedocumenteerd én vakkundig

Een optimale klantenservice komt voor ons op de eerste plaats. Deze filosofie loopt als rode draad doorheen onze werkwijze. Vanaf de initiële prijsvraag tot en met de just-in-time levering op de werf mag je rekenen op onze expertise en volledige toewijding. Als eerste straalbedrijf / poederlakkerij in Europa behaalden wij het EN-1090 certificaat. Dit certificaat vormt de ultieme bekroning van onze gedocumenteerde en gecontroleerd productieproces én onze snelle en stipte klantenopvolging.

Vraag online je prijs aan

Snelle en volledig gedocumenteerde offerte

Onze klantenservice start met het snel afleveren van een gedocumenteerde offerte.

Op basis van de aangeleverde informatie – waaronder lastenboek, klantenspecificaties, technische tekeningen, locatie van het project,… - werken wij een gedetailleerde offerte uit.

Deze offerte bevat een duidelijke omschrijving van de uit te voeren werken en een afzonderlijke prijs voor elk kwaliteitsniveau. In de offertefase komt onze adviesrol maximaal tot uiting. Wij analyseren alle facetten van het project en stellen de aangewezen behandelings- en beschermingstechnieken voor.

Welke kwaliteit en beschermingsgraad verkies jij?

Wij werken voor onze oppervlaktebehandeling met vier kwaliteitsniveaus. Elk kwaliteitsniveau gaat samen met een specifieke kwaliteitsbehandeling, een corrositiviteitsbelastingsklasse, een visuele kwaliteitsbeoordeling, een verwachte levensduur en een garantietermijn.

Je mag rekenen op deskundig advies voor jouw toepassing. Je ontvangt ook vier prijsvoorstellen, met voor elke kwaliteitsklasse de bijhorende prijs. Uiteraard neem je zelf de finale beslissing.

Ontdek hier onze verschillende kwaliteitsniveaus en de bijhorende kenmerken.

Gedocumenteerd en gecontroleerd productieproces

Na akkoord over onze offerte én de bepaling van het gewenste kwaliteitsniveau, zetten we de volgende stap in de administratieve verwerking via ons doorgedreven ERP-systeem.

Hierdoor ontvang je als klant een duidelijke bevestiging met vermelding van de aangeleverde goederen, een detaillering van de gekozen behandeling en de kleurcode.

We bevestigen aan de materialen unieke codes. Deze informeren onze stralers, metalliseurs en poederlakkers over de gekozen behandeling met eventuele klantenspecificaties.

Elke stap in het productieproces wordt geregistreerd. Dit maakt een controle van het volledige productieproces mogelijk. Bij een kwaliteitsprobleem achterhalen we zo meteen wat er waar is misgelopen.

Na controle en verpakking van de behandelde materialen, ontvang je automatisch een melding dat alles klaarstaat voor transport.

We bewaren minstens tien jaar alle gegevens van jouw order. Dit omvat jouw referentie, de tijdsregistratie van onze medewerkers, badgenummers van de grondstoffen en eventuele communicatie met jou als klant.

Eigen transportdienst voor ophalen en levering

Wij beschikken over drie eigen vrachtwagens voor een betrouwbare en stipte lever- en ophaaldienst.

Dit betekent dat wij de goederen bij je ophalen en na de oppervlaktebehandeling volgens afspraak afleveren op de werf.

Als klant ben je volledig vrij om hier al dan niet op beroep te doen. Indien gewenst sta je zelf in voor leveren en ophalen.

Afhalingen en leveringen kunnen bij ons de klok rond gebeuren. Wij beschikken over een overdekte laad- en loszone van 1.300 m². Voor het laden en lossen van zware materialen staan onze rolbruggen en heftrucks ter beschikking.

Hoe laden en lossen na de kantooruren?

Als het snel moet: 12, 24 of 48 uur

Onze standaard doorlooptijden variëren van één week tot een drietal weken. Bij spoedopdrachten bieden we een betalende snelservice. Afhankelijk van de noodsituatie, bepaal jij of je voor een levering binnen de 12, 24 of 48 uur kiest.

Vraag online je prijs aan

Klik hier om een offerte aan te vragen